Varmare varmast!!

Idag har det varit riktigt varmt, (Jag har brant mig :( kul att flagna pa snoken da....) vi akte till freedombeach som man endast kan ta sig till via sakallad longtailboat!! Jag tyckte det var lite halv jobbigt att aka bat efter varat forra bataventyr, men det gick bra!!
Stranden var nagot alldeles extra, vi var nastan helt ensama och vattnet var alldeles turkost och glasklart! (enligt Johan heter det glasklart nar man kan se botten!!)

Igar gjorde vi nagot valdigt haftigt! Vi klappade en fullstor tiger, sa maktigt var det!! Nar jag satte mig brevid den rot den hogt, nastan sa man var lite skakig da haha!! Blev inte battre av att tigerskotaren bara hade en arm!! haha!!

pa kvallen var vi pa en sjukt stor marknad med massa roliga grejer, pengarna flodade! Helt plotsligt sprang det en ratta framfor mian fotter! Huuuu!! :(

Nu ar vi pa vag in till Karon och ska mota upp mamma och dom! Kan bli lite mera shopping ikvall!!

Maste ocksa beratta vad Patrik gjorde igar hahahaha!! Vi satt i taxin och vantade pa Johan, Patrik satt fram och drack en ol, helt plotsligt ser vi att han har panik, han hade tryckt ner tummen i olburken sa den fastnade, hahaha!! Dar satt den fast! Mamma forsokte banda upp den men det gick inte, efter manga om och men lyckades han antligen fa loss den! haha Taxichaffisen hade gansak kul at det faktiskt! :)

Ha det sa bra darhemma!!! Massa karlek!!!!!! / Johan & Sandra

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej mina underbara sötisar!!



Vad mycker roligt ni har fått varit med om!! Jag bara längtar tills ni skriver nästa gång så jag får läsa om fler roliga äventyr :D



Här hemma har det snöat idag, inte mycekt men så pass att det syntes ialf (det snöade i Timrå, men regnade i stan). Jag gör samma sak dag ut och dag in och börjar bli otroligt irriterad över det. Jag vill använda mig utav mina kunskaper inte sitta som en maskin och inte tänka över vad jag gör.

Det var lite om hur det är här hemma i kylan och rusket.



Jag bara längtar tills jag får se alla era bilder. Önskade ni tog med mig i er reseväska haha



Hadet så bra och njut fullt ut. Sola, bada och drick paraplydrinkar (skänk mig en liten tanke här i höstrusket)



Pussar och kramar



Veronica & Lasse

2008-10-28 @ 18:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0