En svag doft av vad som komma skall...

Härom kvällen var jag, Johan & Rut iväg till skolan för att träffa Emma, Anton & Sid (deras hund). Tanken är att vi skall låta hundarna träffas så ofta det går för att dom ska få busa och ha kul, samtidigt vänja sig vid varandra för att vi senare skall kunna vistas med båda hundarna i samma lägenhet! :)

Rut och Sid hade otroligt roligt dom kutade runt tills dom var het slut i kroppen båda två.

Till saken hör de att när vi kom hem så slukade Rut en hel skål mat som hon för några dagar hade matvägrat. Klockan var då redan 22:30 på kvällen.. Jag tror att ni börjar se vart detta kommer sluta. Iallafall så gick vi och la oss, Jag skulle upp tidigt och Johan hade sovmorgon dagen efter så det var han som skulle ha koll på Rut om hon börjar springa runt och busa.

Vid klockan 4 hör jag att Rut håller på bryta sig ut ur sovrummet, lite lätt knuffar jag till min kära i förhoppning om att han skall vakna och säga till henne, men ICKE. jag får lägga mig över hela sängen för att få tag i hunden och lägga henne på sin plats.

Klockan går och jag somnar äntligen om igen, men efter ca en halvtimma vaknar jag av en OYGGLIG stank... Flyger upp som en katapult ur sägen och märker att det ligger två stora bajshögar på golvet... In på toan fram med papper och rengöringsmedel och börjar skrubba skiten...

Medans jag sitter på knä och skrubbar bajs så ligger Johan och Rut på rygg brevid varandra sover en djup skön sömn!

Det är vad jag kallar jämnställdhet!!! Hahaha

Kommentarer
Postat av: Miis

Haha vilken underbar hund..

2008-09-04 @ 15:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0