ensam i världen

Idag satt jag på lektion med en maaaaassa andra lärarstudenter, men nog kännde jag mig ensam i världen! Visst dte var flera stycken som jag kännde igen sedan tidigare kurser men alla kom ju i par! Min andra hälft ska ju läsa en annan kurs denna termin och jag ville ju inte direkt bryta upp ett par och bli tredje hjulet första dagen!!

Men imorgon ska jag välja ut några att sitta med iallafall!! men ingen kan bli så bra som min tidigare hälft!!!


Hoppas det går bra för dig utan mig Ida hahahhaha

Kommentarer
Postat av: Halvan

At first I was afraid, I was petrified, kept thinking I could never live without you by my side. But then I spent so many nights thinking how you did me wrong and I grew STRONG and I learned how to get along. I WILL SURVIVE!

2008-09-01 @ 22:56:16
URL: http://idaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0