himla korta annonser!

Nu har jag gjort en födelse annons till min morbror som fyller 50år i morgon, satt länge och väl och slipade på en flashig dikt och när den var klar visade det sig att det bara fanns plats för en mening utav dikten.. störigt!!

skickade iväg den till dagbladet, kanske är det en bättre tidning! ;)

Lägger in den här iallafall! någon måste ju läsa den eftersom den finns! haha





Kenneth 50år!

18 263 dagar och fortfarande ung,

på dansgolvet anser Kenneth sig vara kung,

Sedan han fotbollsskorna på hyllan lagt,

har han utvecklat sin egna musikaliska takt!

 

Att vi vill fira Dig är inget att förundra,

de är ju coolt att känna någon som är halvägs till 100!!

 

Av släktingar och vänner det i Sverige krylla,

och alla vill Dig såklart hylla!

Denna annons kom bra tillhands,

Eftersom Du försöker att fly utomlands!

GRATTIS!!!!

 


 



Kommentarer
Postat av: Ida

How was I to know? Jag är långt ifrån från Alnö, Jenny from the block you know, jag är ju uppvuxen i Laggarbergs urskogar. Bra idé att sola förresten, det ska jag också göra. Greklandsbränna 4-evah!

2008-09-18 @ 15:36:35
URL: http://idaasp.blogg.se/
Postat av: Ida

Och en fin dikt också, du kan få skriva en till mig nästa år när jag fyller år, jag menar, 22, hur stort är inte det då?

2008-09-18 @ 15:37:23
URL: http://idaasp.blogg.se/
Postat av: Marita

Ha !! du är bäst du gumman, tror du fick med det mesta!

Synd att det inte går att lägga in rörliga bilder på bloggen...!!

2008-09-20 @ 10:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0