Hurtbullar

Idag är en bra dag, det känner jag på mig!!! :)

Klockan ringde 05:45, jag hade bestämmt mig för att gå och simma! Anledningen till den skumma tiden är att jag antog att det bara skulle vara gamla tanter där och eftersom jag inte känner mig så flashig så känndes det som en bra grupp att motionera med! ;)

Jag och Johan tog oss upp ur sängen och i väg, nog var det tanter där! En hel drös faktiskt, men det vara också en massa halvproffs där...suck, simmträning!! Går inte direkt att visa sig på styvalinan då!
Vi simmade på ganska bra och benen följde mig sämre och sämre!! Jag är inte i toppform som sagt! ;)

Just nu känns det bra att man har gjort en ordentlig motionsrunda redan innan klockan 8 på morgonen, jag tog med mig Rut och gick och la mig medans Johan cyklade iväg till skolan.. Men i sängen blev jag grymt rastlös (Rut somnade på två röda) så jag klev upp igen, nu ska jag sitta vid datorn och lyssna på musik! :) Hunden däremot fattar inte vad jag gör uppe så hon ligger och sover och vägrar röra sig! ;) haha

Senare idag blir det lunchning med Ida, härligt, då får jag förhoppningsvis ett gott skratt eller två! På eftermiddagen ska jag träffa Emma, antingen på en promenad med dogsen eller så halar hon och Anton på mig och Johan på Spinncore 17:15! :)

Över och ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0