Papaya coconut

Hej jag är en osäker tjej som säger hej!

Hela natten har min näsat kliat.... suck!

Idag ska jag nog åka till Tjärned och hälsa på mina kära svärföräldrar, det var en evighet sedan sist!! Satt och tänkte på vilken tur jag har haft som tycker om Göran och Christina så mycket! Har träffat så många som inte alls går ihop med sina svärföräldrar!! Men Göran och Christina är verkligen lätta att umgås med och tycka om!! Jag förstår varför Johan blev så bra, haha!! :)

Jaja detta blev ett äkta, vad ska man kalla det? Jag vet inte, positivt inlägg kanske? det mäks nog att jag blivit frisk och fått tillbaka livsglädje! ;)

Tog även the Big P:s råd och pallrade mig ner till solariet! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst är dom snälla mina päron, om inte lite specielle. Speciellt pappsen ;-) Men Johan blev faktist utbytt på BB har ju sagt. Han har ju bruna ögon o varken jag mamma eller pappa har ju det jue!

;-) Guuu va gottigotti vi ska äta på lördag!

Kramar.

2008-09-19 @ 10:34:45
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0