Presenter till miiig! :D

Idag kom det två paket till mig i brevlådan! :D Kul alltså!! Den ena var min mobiltelefon och de andra var en present till mig! :) Jag har iofs köpt den själv men det va roligt iallafall!! Det var jag värd efter traumat jag genomlidit idag!!

Jag har varit på sundsvallssjukhus i dag och tagit en spruta... huu... det är bland de värsta jag vet, det gjorde svina ont men jag klarade det! :D Nu behöver jag inte sprutas mer innan Thailand JAAAA jag gjorde det!! :D

Jag borde vara mogen nog att ha växt i från min sprutskräck men det har jag inte!!!

Carl-janjan

Kommentarer
Postat av: Maijsan

haha var du ironisk nu? jag gör ju inget annat än skriver om de så borde jag ta de som en pik... ska bättra mig gällande bloggandet. är i en djup svacka nu!! kram

2008-09-23 @ 17:11:55
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0