Söndag

Ja söndag idag, för mig brukar det vara lika med slödag! Men inte idag, jag och johan klev upp, och drog direkt ut på en lång promenad med Rutan, stannade även och spelade lite fotboll (Det är jag grym på) haha!

Idag ska jag putsa fönstrerna också, inte så vidare kul kanske, men när jag väl börjar så tycker jag att det är ganska rogivande! :)

Det är september nu och jag har redan handlat min första julklapp, i år var det Johans fader som blev den första! Jag har dessutom börjat skriva en önskelista! haha!

Det värsta som finns är när alla go glada släktingar börjar fråga vad man önskar sig i julklapp och man får inte fram ett ljud, det är så mycket man behöver men när man har chansen att önska så är allt som bortblåst!

Men i år då är det andra bullar! :)
Jag kommer att ha stenkoll på vad vi behöver! ;)

Ikväll blir det tacos!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0