Varför jag?

Det finns ett talesätt som säger "mycket ska man vara med om!" Men då finns det vissa gånger jag bara tänker VARFÖR!!? Vad var meningen med detta egentligen? Vad var det tänkt att jag skulle lära mig nu?

Som nu tillexempel, jag sitter vid datorn och söker efter recept på västerbottenpaj som jag tänkte göra medans Johan ska tömma soppåsen.. För att kasta soppåsen måste han passera mig och datorn i hallen, när han kommer håller han soppåsen över mitt huvud (??) (senare förklarat: för att ta den snabbare vägen) Gissa vad som händer...............

 PRECIS, det går hål i påsjäveln och över mitt huvud och min tröja rinner det en illaluktande gråblaskig sörja! jag bara skriker rätt ut och Johan ska försöka skynda sig bort med påsen men det resulterar i att hela lägenheten blir nersölad med sörjan..

Ca 2 sekunder senare står jag i duschen och skrubbar och schamponerar håret och resten av mig själv, men lukten sitter fortfarande kvar i näsan..

VARFÖR sker då detta? Dåligt karma? Jag har ju till och med pluggat idag....



P.S Johan var vänlig nog att berätta att sörjan var gammal mjölk blandat med andra sopor.... MUMS..... D.S

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh herreguuu. Uscha.

2008-09-09 @ 19:27:40
Postat av: Miis

Uhhhhh vad äckligt.. Det är nog bara du som kan råka ut för nå sånt;P

2008-09-09 @ 19:44:51
Postat av: Maijsan

men hua gumman.. vad är det jag hör... Ja karma kan va trickigt som tusan!! Hoppas de vänder!

2008-09-09 @ 21:10:11
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0