Bara för att fynd

Idag har jag fyndat rejält!! :) Vi skulle bara åka på dollar för att köpa toapapper men då kom jag på att jag ville åka och kolla på Jysk också! Där fanns det många fyndvaror, bland annat köpte jag ett jätte fräsht bäddset till sängen och lite extra kuddfodral för en tia styck, jag hittade också två SKITSNYGGA rullgardiner för 25:- helt sjuuukt billigt!  Men nu till mitt dilemma:

Jag behöver inga rullgardiner!! I vår nya lägenhet finns enbart flera jätte höga fönster och där går dte inte tat ha dem! Haha men dom var ju billiga, kanske kan jag ha dom i nästnästa boende!!?

Kommentarer
Postat av: Rut

Knäpp som få men underbar ändå!!! ;)

2009-04-15 @ 21:30:59
Postat av: Lina

tradera =)

2009-04-15 @ 22:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0