Fortsatt drama

Nu är jag hemma efter en lång dag i skolan! Vi skulle göra olika föreställningar för de andra som man kan använda som introduktion till ett temaarbete. En grupp gjorde en fingerteater och lärarens kommenatar på den var: Jätte bra ämne, men när ni använder fingrarna så blir det lite Kinky!!

Haha jag dör, man kan tro att dagens tema har varit sex, men det har det alltså inte, jag vet inte varför det har ploppat fram så konstiga saker idag.

Jag har varit väldigt låg idag också.. :( Fick inte beskedet jag ville ha från cellprovningen, jag måste allatså dit igen och operera skiten.. Mamma säger att dom alltid gör det när det finns någon cellförändring, men min doktor sa annorlunda,, Hon sa att man aldrig operarade på någon som inte har fått barn ännu, om det inte var absolut nödvändigt..! Jag tänker tro på min mamma, det känns bättre då...

Skulle ni älska mig om jag såg ut så här istället?


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha bilden är ju fejkad! Så sorry babe, men du vann inte.

2009-04-27 @ 17:55:51
URL: http://idaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0