I valet och kvalet

Hej nu är jag hos Lina, hon är dock inte hemma.. Hon är hos Veronica och festar järnet i kväll!! Jag och Johan ska bara sitta som två apor och titta på Robinson, men det kan ju vara kul det också! 

Jag står lite i valet och kvalet just nu, jag funderar på om jag ska stanna och titta när Johan spelar match i morgon eller om jag ska åka hem och göra någonting nyttigt... 

Idag fick man flyga helikopter över Sundsvall från ICA Maxi, jag var jätte sugen på att göra det men Johan ville bara vila just då så det blev inget av med det!! 

Nu är jag sugen på att basta, nån som vill hänga med mig och mina vänner, Till vänster har vi Lina i mitten en nöjd Walle och till höger är jag, ni ser väl att jag blev brun i fjällen?? 




Kommentarer
Postat av: Lina

Men Sandra, jag sa ju att du inte skulle lägga ut de där kortet pinoråh

2009-04-19 @ 10:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0