Jävla kråka!

Oj va dagen har gått fort.. Men jag har iallafall hunnit med tvättstuga, städa undan och rensa bort massa skräp.. Vinterjackorna är nu i förrådet, för jag vägrar att bli lurad på våren ännu en gång! ;) Mattan har jag skrubbat och dasskat, jag lät den hänga kvar på piskställningen medan jag rusade till tvättis för att hämta all tvätt, när jag kommer tillbaka ser jag att det sitter en kråkjävel och hakar i mattan... Han såg rätt nöjd ut men det gjorde inte jag...!!

Efter det kom det en drös måsar, så jag tror den lille jäveln flög och tipsade sina bajsmaskiner till vänner..
Det slutade iallafall med att jag och Rut fick stå ute och vakta mattan medans den torkade lite...

Nu ska jag damma och dammsuga sen tvätta Rut, efter det ska jag beställa hem någon mat och bara se roligt på tv!! I morgon blir det nog bibblan hela dagen!!


Kommentarer
Postat av: Johan

Vad grymt duktig du är!!!!

2009-04-20 @ 20:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0