less.....

Jag vill inte göra den jävla cellförändringsoperationen......... "det är som ett tandläkarbesök, och tar bara 30 minuter" helvete att det är! Den som har kommit på att personalen ska jämföra detta ingrepp med ett tandläkarbesök är ju helt slut i huvudet... 18 maj måste jag vänta till innan någon ska betätta för mig om jag får bli sövd eller inte... HÄRLIGT.. 18 dagar till att gå och tänka undra och må skit....!! Jag är så fruktansvärt arg och ledsen nu, jag skiter helt i om "alla" som gör den där operationen tycker att det är läskigt, för jag vill verkligen inte göra den...

30 minuter är en halv timme... fy fan...

Kommentarer
Postat av: Miis

Lilla snuttan minkramar på dig Jag lider verkligen med dig. Du vet att jag finns om du vill prata. Det är bara att ringa skitsamma om klockan skulle vara 3 på natten så finns jag för dig.

Älskar dig min vän. Tänker på dig

Puss Puss Kram Kram

2009-04-29 @ 20:32:44
Postat av: Marita

Å du som inte varit till tandläkaren på flera ÅR....... :P nä nu får man inte skoja.

Man får vara orolig, man får tycka att det är skit, MEN det kommer att gå bra vare sig du vill eller inte. kram gumman

2009-04-30 @ 11:34:16
Postat av: Pappa

Men du fattar väl gumman att din mamma kommer att vaka över dej som en hök så det går bra!

Ska jag ta ledigt och komma och hålla dej i handen?

Papps

2009-04-30 @ 18:29:59
Postat av: Syster yster m fam

Fy sjuttsicken Sandra!!! Du ska få bamsekramar på måndag av mej o Emil!!!

Kram kram.

2009-05-01 @ 08:51:49
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0