Man kan ju börja undra

I morse klev jag upp och skulle gå ut med hunden, jag var lite sömndrucken men ändå rätt pigg.. Jag kunde bara inte hitta mina nycklar.. letade överallt, och med tanke på hur mycket jag städat igår så fanns det inte så många ställen för dom att gömma sig på eftersom de är tomt på alla ytor (nästan). Tillslut struntade jag i nycklarna och tänkte att jag går en kort promenad med öppen dörr i stället.

Låser upp dörren och går ut, gissa vad som hänger i låset på utsidan... (!) Fan va läskigt alltså.. Tänk om någon hade kommit in och rövat bort mig när jag sov.. Dom skulle i och för sig behöva vara några stycken för att bära iväg mig, man är ju ingen prinsessan på ärten direkt.. men hjälp,,, hur kan man vara så förvirrad?

Nu ska jag sätta igång dagen på allvar, har varit lite segstartad i dag men det ordnar sig om den slutar i turbofart! :)



Kommentarer
Postat av: Ida

Fy fan vad läskigt! Du måste vara försiktig med sånt där, folk kan ju bara promenera in och sno grejer eller våldta dig eller vad som helst. Kom ihåg att ta med nycklarna in nu :)

2009-04-21 @ 14:00:13
URL: http://idaasp.blogg.se/
Postat av: Sandra

konstigt att din nick blir på min dator/skrivbord ;)

mam

2009-04-21 @ 17:10:46
URL: http://xantan.blogg.se/
Postat av: Lina

I´m nobody with out you just a freak.

2009-04-21 @ 23:08:37
Postat av: Maijsan

hahaha jo precis så var det... en blond (?) flicka den 22 april... men ja betvivlar att det kommer någon bebis innan 12 i natt, men helt omöjligt att de kommer innan veckan är slut känns det inte som ;)

2009-04-22 @ 19:22:43
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0