Morgonstund har guld i mun

Hoppas ni har sovit gudomligt bra! Själv har jag startat upp ett uppsatsskrivande och det kommer nogh ta alla mina minuter de kommande dagarna, förutom när jag har paus förstås ;)

Jag måste ha sovit fruktansvärt hårt nu på morgonen för jag märkte inte att Rut hade lyckats smyga sig upp och lagt sig brevid mig i sängen! Jag hade heller inte märkt att hon spydde i sängen........ TUR att jag inte hade hunnit byta till vårt nya bäddset än!!

Ute faller snön i stora klasar, va roligt.. jag som var helt säker på att våren var här nu! Men jag är ju brun i ansiktet iallafall! ;)

Nu ska jag koka te sedan återgå litt mitt skrivande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0