Rensa

Jag måste skriva av mig lite, detta kanske blir ett väldigt personligt och tråkigt inlägg, men det skiter jag i nu för jag vill skriva ihjäl mina tankar! ;)
Inte för att mina inlägg brukar vara så hysteriska hahaha


Det är ju tydligen så att jag har cellförändringar vilket ska kollas upp igen i morgon... Jag är inte nervös för undersökningen, det är en mer olustig kännsla.. jag tror jag är rädd faktiskt.. Oftast är det ju inte något farligt med cellförändringar men det finns alltid det där KANSKE... Det kan ju faktiskt vara farligt också.. Jag vill bara ha dte här överstökat och att allt är bra..

Jag sitter och tänker, tänk om hela tiden.. kanske har jag symtom.. kanske därför jag har denna konstanta trötthet, alla blödande sår i näsan, och kanske är det därför det poppar upp massa allergier hela tiden och att jag drar på mig alla sjukdomar jag kommer i konkakt med måste ju tyda på ett dåligt immunförsvar...!!

Nä självklart har jag inte cancer, men "tänk om" tanken är skit jobbig alltså!

Jaja i morgon klockan 10 ska det vara över iallafall!! Och det är skönt att Johan kan vara med också...!!!!

Kommentarer
Postat av: Maijsan

helt klart att du är orolig... vem skulle inet vara det?? Jag hoppas det går bra för dig vännen... kram kram

2009-04-05 @ 22:08:46
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej syster yster. Det kommer att gå sååå bra så! Men visst är du egentligen allergisk mot pälsdjur va!? Har för mej det, men kan ha fel. Det kan inte vara nått sånt då? Kramar.

2009-04-06 @ 07:40:04
URL: http://emmajohannas.blogg.se/
Postat av: Marita

Inte konstigt att du är orolig gumman, det är man. Även om det inte blev något idag så är det snart gjort !! Love you

2009-04-06 @ 09:25:02
Postat av: Pernilla

Det kommer gå bra vännen!! Håller tummarna för din skull!! kramar

2009-04-06 @ 13:17:52
URL: http://pillabritta.blogg.se/
Postat av: Miis

Kan tänka mig att du är orolig, vem skulle inte vara de..



Men du vet vad jag sa, det är ingen fara med dig å den som säger de kommer jag slå ner med en stekpannan det vet du;)



Håller tummarna för dig



Kramar

2009-04-06 @ 14:33:08
Postat av: cecilia

Vet du... jag tror nog ändå att trötthet och sår i näsan eller vad du pratade om mer har med allergi att göra och inte alls cellförändringarna! Jag blir sjukt trött nu när våren börjar vakna och mina allergier gör sig mer påminda. Oftast går cellförändringar över av sig själv... speciellt när man hittar dem tidigt.. Som de sa till mig så tar det tydligen 4 år (!) innan de blir så stora att man kallar dem cancer.. och 4 år till innan de överhuvudtaget kan bli farligt... Så jag tror nog du kan andas ut... Du kan beklaga dig till mig annars, som höll på med operationer i 2 års tid... Fast jag tror ju att det kommer gå över av sig själv som det allt somoftast gör.. det är otroligt många som får cellförändringar, men som det går över av... Kram iaf... Jo och du! lördag vecka 17... Ska du med ut? Jag, Anna och Malin hittills...

2009-04-07 @ 19:18:21
Postat av: Sofie

Fy tusan! Jag va nyss på sån där koll...men jag hade tur iaf. Jag tror dock att det inte är någon fara, Kram!

2009-04-08 @ 22:00:35
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0