Trött och hungrig

oj va trött jag är nu.. jag hann med en heldel idag iallafall men såklart int allt och det är lite störigt eftersom jag måste göra det en annan dag istället!!

  • Jag har feber (inte mycket men ändå så att jag känner mig hängig)
  • Jag har tvättstuga i 5 timmar.
  • Jag ska städa och sortera massa skräp. (Toan, mitt sminkbord och sovrummet kvar)
  • Jag ska piska vardagsrumsmattan samt försöka tvätta ren den från diverse spillda drycker.
  • Jag ska duscha hunden. (görs i morgon, efter morgonprommisen)
  • Jag ska skriva uppsats. (görs i morgon på bibblan)
  • Jag ska diska
  • Jag kanske ska byta gardiner i köket. (vet fortfarande inte om jag vill det, tycker dom turkosa är snygga)


  •  

    Jag saknar Johan så mycket, det är så tommt i den här mörka lägenheten utan honom!!!
    Nu ska jag kolla på en film och sedan ska jag sova!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0