Vaken

Här sitter jag helt vaken, men trött!! Det har inte varit en bra natt för jag har vaknat hela tiden! Har så mycket tankar och funderingar som självklart måste komma fram när jag ska sova... Varför är det så? 

I natt skulle det komma en hemsk mask på internet och äta alla kontnummer eller vad det stod i aftonbladet, jag har säkert blivit drabbad, skulle inte förvåna mig...

Jag klippte lugg häromdagen men upptäckte senare att den var sne.. Jag fick nått psykbryt och tog i ilska Linas hårtrimmer eller vad det heter och gjorde en britney... nu har jag stubb och det känns som jag skulle ha stått ut med sne lugg......smart drag.. Om sisådär ett halv år kan jag gå ut igen...

Jaja nog med självömkan, nu ska jag försöka mig på ett sömnförsök igen!!

Inte lika kort som Carina Berg men ändå....

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha men sandra, jag har ingen hårtrimmer?? =)

2009-04-03 @ 03:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0