Levande död

Jag lever och mår okej!
Just nu har vi hemtenta och 1000 andra uppgifter som ska in, jag hade tänkt göra klart alla innan jul men det var lite mycket begärt av mig själv!!

Fick iallafall tillbaka salstentan jag skrev för ett tag sedan, jag klarade den!! :) Så nu har jag gjort den sista salstentan på utbildningen! Känns sjukt.. Kanske beror min otroligt tunga skoltrötthet på separationsångest.

Dom som har varit med mig vid mina tidigare avslutade skolgångar vet att jag inte är så bra på dem. Avslutningen i nian bestod mest bara av tårar och ångest, under studenten hamnade jag i nån depp-period com slutade i att jag struntade i två av tre studentfester fast jag hade köpt biljett till alla, mamma lyckades iallafall puscha på mig så att jag gick ut på min egen student iallafall.

Hmm kanske är det de som spökar..



Kommentarer
Postat av: Helena

Denna hemtenta suger, att vi aldrig ska få ha någonting som har med förskola att göra!! Missförstå mig inte, jag tycker att klimatet är jätteviktigt, men att måsta kunna redogöra olika kretslopp, det är lite väl mycke NO för min del ja, grrrrrrrrrrrrr!!! Annars så kan jag inte heller fatta att vi är färdiga i juni, helt sjukt, tårar kommer helt klart att fällas, men nog fasen ska det bli gott o slippa läsa mer på ett tag oxå!! :)

2009-12-15 @ 00:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0