-12,5

Jag är ruggigt less på kylan nu.. jag har nog inte kännt mina fingertoppar på ca 14 dar.. Tänk att det snöar igen också, var ska all snö ta vägen sedan? Hoppas det betyder att det inte kommer regna särskilt mycket i sommar, eftersom det var tvärtom förra året, hela sommaren regnade och hela vintern var typ utan snö!

Jag har inte så mycket att skriva nu, mina tankar har inte riktigt vaknat, men en så länge är det bara en person som har gissat på gårdagens låt, fortsätter det så här så kommer nog min statestik att räta upp sig!! ;) Svaret kommer klockan 12 så till dess har ni chansen! ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna & Cirre

Men guuu va lätt!!!

Guns me Civil war...



;-)

2009-02-17 @ 11:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0