Dagens låt

Gårdagens låt fick bara en gissning, Ida tog en full träff!! :)

Jag har fått ett erkännande också: "walle om Dagens låt: Jag va tvungen å göra en Ida... alltså att googla den:) Lady gaga - Pokerface"

Jag har kommit på en sak, min bristande kunskap i musik kommer kunna göra att jag inte vet om en låt är en cover så om jag väljer en låt som är en cover så godkännes alla rätta artister som svar om låten är den rätta ;)

Dagens text: Backbeat the word was on the street That the fire in your heart is out
In med gissningar, vore kul om någon gissade fel också! ;)

Gårdagens rätta svar:
Poker Face, och som sagt var det bara Ida som gissade rätt och det gör henne till ensam vinnare samtidigt som det rätade ut statestiken lite för mig! ;)


Kommentarer
Postat av: Walletheking

Lätt!!!!! Utan google



Oasis - wonderwall

2009-02-18 @ 10:57:50
Postat av: Emma

Oasis -wonderwall

2009-02-18 @ 11:02:00
Postat av: Ida

Oasis - wonderwall

Helt utan google.

2009-02-18 @ 11:26:41
URL: http://idaasp.blogg.se/
Postat av: Miis

Jag gissar på Oasis med Wonderwall

2009-02-18 @ 18:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0