Dagens låt

Det ramlade in lite fler gissningar nu på slutet och alla hade rätt! Måste nog göra det lite svårare, men jag kommer bara ta låtar som jag tror att alla har hört någon gång!

Dagens text: Russian Roulette is not the same without a gun And baby when it's love if it's not rough it isn't fun, fun
Nu är det bara att ösa in gissningar!! :) Jag visar ingen gissning förrän i morgon! ;)


Rätt svar på gårdagens: Civil war, Johan var först, men det är lite fuskt för han hör när jag bloggar. Jim var tvåa men det är ju ganska givet att han skulle kunna den, Ida var trea men jag tror att hon googlade texten, förutfattade meningar kanske men du är ju mer av en med musiksmak som mig ;) Om du inte googlade så är jag imponerad! :) och sen har vi Johanna och Cirre, men jag tror att det var mest Cirre som kunde de! ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Den här kan jag utan att googla! Det är ju Pokerface! po-po-po-po-po-pokerface :)

2009-02-17 @ 13:16:20
URL: http://idaasp.blogg.se/
Postat av: walle

Jag va tvungen å göra en Ida... alltså att googla den:) Lady gaga - Pokerface

2009-02-18 @ 10:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0