Dåligt!

Godmorgon!

Idag mår jag toppen, är full av energi men den tar slut fort ;) Kul med alla kommentarer också, säkert därför jag blivit frisk!!

Grolla du verkar vara lite utav en medicinexpert, ska rådfråga dig mer nästa gång jag är sjuk, fast jag skulle behöva något mot min äckliga hosta!! ;)

Ni vet hur mysigt och härligt det är att somna i armarna på varandra, trygghet, kärtlek men i mitt fall är det framförallt också VÄRME!! Tänkte att jag skulle få göra det igår för första gången sen jag blev sjuk.. Jätte mysigt var det, enda tills jag råkade minihosta lite, då får jag en knuff i bröstet och poff så ligger jag ensam på min sida... Johan är verkligen livrädd för min hosta, haha!

Nä nu till det dåliga.. JÄVLA SKIT TRE..... Det är en stor röd driftfelsfläck över hela medelpad... jag som behöver min telefon idag... men det står bara endast nödsamtal.. Vilket skit alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0