Hejsan

Är det så här det känns att vara feberfri? dock känns det som jag får en hjärnskakning varje gång jag hostar eller vrider på huvudet lite fort!! Vad beror det på egentligen?

Hostan och halsen är fortfarande sig lik tyvärr, men med febern borta kan det ju bara bli bättre??

Idag är Johan i skolan, det betyder att jag var tvungen att gå ut med hunden (jag har inte varit ut sedan i onsdags). Jag masade mig ur sängen typ 9:40, svettades när jag tog på mig skorna och tappade balansen när jag skulle ta på mig jackan, men ut kom jag!!
Man kan tycka att det borde ha varit skönt för mig att få komma ut en sväng, men det skulle man nog inte tycka längre om man hade sett mig börja tokhosta när jag lyckats passera parkeringen.. Samtidigt som jag tokhostar kommer det en rund gammal dam i pälskappa och bävermössa, hon vill prata väder och klappa Rut. Det går inte allt för bra för mig att prata väder så hon berättar istället för mig att jag verkar ha en otäck hosta.... Jag har ju berättat för er alla vad som kan hända när jag hostar... ooooojaa, det hände nu också... Jag hostar och känner något äckligt i min hals vilket resulterar i att jag kräks mitt på gatan..

Då gick bävermössan iallafall..

Kommentarer
Postat av: marita

hahaha, du ÄR knäpp :)

2009-02-02 @ 11:41:19
Postat av: Svärmor

Vilken tur att bävermössa gick.

Har du ingen hostmedicin?

2009-02-02 @ 16:19:30
Postat av: Lina

Äntligen känner jag igen dig ;)

2009-02-02 @ 19:10:16
Postat av: Grolla

Va faan! Hahaha! Se till att komma över lite Lepheton lr liknande!

2009-02-02 @ 20:34:24
Postat av: Miis

Haha fan vad underbar du är:P

2009-02-02 @ 21:19:07
Postat av: Syster Yster

Men herreguuu Sandra! Hur mås det egentligen? Nu får du ta o krya på dig. Åsså får vi ta drakborgen nån dag!

2009-02-03 @ 09:35:48
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0