Kris

Oj, jag tror att jag har kommit in i en 24 års kris... (men jag är fortfarande 23år, viktigt) Jag vaknade upp i morse och var så stressad! Vad kommer jag göra om fem år?? Om fem år är jag 29... heltsjukt att veta att man snart är 30 om fem år!!
Vad ska jag göra med mitt liv, ska jag verkligen som arbeta som pedagog förevigt? Kommer jag trivas, och kommer jag ens passa som det??

Alla runt omkring mig tycks vara flera mil i från mig i sina liv! Det ploppar fram barn överallt, mitt ex ska gifta sig i sommar och det är inte ovanligt att man får höra att några funderar på att köpa hus!! Hjälp!!

Jag har inte varit stressad över detta förut då har jag bara varit glad för allas skull, men nu i morse kom jag att tänka på att jag kanske ska flytta till en 45kvm studentlägenhet, medans Lasse och Veronica funderar på husköp!!

Jag ligger verkligen efter i verkligheten!!! haha





Kommentarer
Postat av: Marita

Lilla gumman, var sak har sin tid och är det något man vet, vad det än gäller, är att man ska inte ha för bråttom!!!! Älskar dig :)

2009-02-09 @ 11:46:15
Postat av: maijsan

Jag är HEMSKT ledsen att behöva säga detta, men bilden på mig måste bort... ser du hur jag ser ut? usch! jag höll på att börja gråta när jag insåg attd et var jag!! Aldrig knäppa under ifrån, vem är det som brukar säga så? Bort med den TACK! kram

2009-02-09 @ 12:52:40
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: maijsan

Tack det var sååå snällt av dig! :)

2009-02-09 @ 17:55:48
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0