Min helg i bilder!

Jag har haft en alldeles perfekt helg!

Lördag: Johan väckte mig på morgonen, han hade gjort frukost och tänt massor med ljus i köket! Tomaterna var i hjärtan likaså var hårdbrödet!! :) Han hade kokat risgrynsgröt och vid min tallrik låg en röd lapp med en dikt som han hade skrivit! Jag tror inte ens att den var hittad på nätet, så det blev en sjukt romantisk morgon!


Vid lunchtid skrev Veronica till mig och frågade om vi hade lust att spendera kvällen/natten i Djupröra, så det gjorde vi!
Började med hockey och öl, Timrå vann men dom var inte värda det enligt mig! :) Sedan blev det mat, Lasse gjorde en jätte god varm sallad med sparris och grejer till det var det grillat högrev!!! Till maten flödade vinet! ;) Vi satte oss senare i salongen med en liten baileys och såg Melodifestivalen!! :)


Sedan blev det bastning, vilket är otroligt skönt när man är så frusen som jag! :) Lasse och Veronica visade även sina flinka fingrar och spelade lite gitarr och vi sjung högt och ljudligt ;) haha


Det blev massa spel både kort och sällskapsspel. och kvällen avslutades med klädpoker! Tyvärr kommer inte detta visas i bilder men Lasse och Veronica förlorade hahaha! ;)

Dagen efter vaknade jag till en helt sjukt vacker dag, solen sken och orörd snö gnistrade överallt! Det var verkligen som taget ur en saga. Eftersom alla andra var lite "trötta" fick jag och Rut bege oss ut i snön på egen hand!! Vi följede ett scooter spår ut på sjön, jag råkade så klar plurra och bli blöt om foten men resten av turen gick bra! Här nedan följer bilder på den otroligt vackra naturen i Djupröra!!



Rut skulle springa i snön, men hon märkte att det inte var så lätt... :)


Blåare himmel och starkare sol får man leta efter!




Sedan kom dagens höjdpunkt! alla tröttisar klev ur sina sängar, vi städade ihop i huset som såg ut som en riktig svinstia och sen gick vi ut och åkte skoter!!!! :) Det är så jävla kul alltså! Johan fick köra och jag satt bakom, måste erkänna att jag var lite skraj för Johan har aldrig visat mig att han är en hejjare på att köra skoter, senaste så lyckades han köra fast och nästan välta! Men denna gång gick faktiskt bra! :)

Lasse visar Johan hur man kör osv
sedan bar det av i full fart!! :D

Här åker vi ut i friheten!!!



När pojkarna sedan skulle köra iväg och leka med skotern hände det dock en olycka... To be continued


Kommentarer
Postat av: Johan

Johan ÄR grym å köra skoter!!!!!!! :)

2009-02-16 @ 13:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0