Ögon

Tänkte att jag skulle visa skillnaden mellan min party makeup och hur jag blev party sminkad på face. Jag sa tydligt till kvinnan som sminkade mig att jag ville ha en party sminkning i guld och svart och att jag inte är rädd för mycket smink.
Veronica var med mig och hon hörde också vad jag sa, jag fick inte se sminkningen förrän den var färdig, men jag blev inte alls nöjd, dessutom hade hon använt en gammelrosa färg istället för guld... självklart kunde jag inte säga någonting när jag var där eftersom jag inte tycker om att klaga. Jag tog i stället fram mitt eget smink och sminkade ena ögat som jag gillar det och här ser ni skillnaden.

Vad tycker ni? är det jag som har för mycket smink eller är det fler som tycker att jag fick en fruktansvärt dålig festsminkning?


Kommentarer
Postat av: Rut

Du sminkar mycket fint!!!!

2009-02-10 @ 13:59:57
Postat av: Ida

Ser onekligen rätt klent ut. Love the lashes!

2009-02-10 @ 14:01:02
URL: http://idaasp.blogg.se/
Postat av: maijsan

du sminkar dig mkt bra sandra och det vet du... tycker alltid du har roliga ocgh vågade sminkningar på fest, COOOLT! tråkigt att de på face inte lyssnade på vad du sa... Makeup store tycker jag är mega bra, jag går bara dit :)

2009-02-10 @ 18:09:26
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: Emma

om det där är en "partysminkning" , så är jag partysminkad i stort sett varje dag : )



så nej , JAG tycker INTE att du har för mycket smink : ) ska man sminka sig inför ett party ska man göra det ordentligt. det är bara snyggt med t.ex mycket ögonskugga och starka färger !

2009-02-16 @ 15:58:28
URL: http://emmaeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0