Okej Johanna bara för att det är du

Johanna envisas med att utmana mig till massa jobbiga saker, men någongång i mellanåt kan jag ju vara snäll och anta en eller två! ;)

okej sju sanningar om mig:

  1. Jag har bara haft ett hål i tänderna
  2. Jag föddes med en hårtuss i svanken (den är borta nu)
  3. Jag är livrädd för höjder och bomullstussar
  4. Jag är riktigt lat när det gäller husliga saker, kanske mognar jag på mig när jag fyller 24
  5. Jag har väldigt svårt att få nära vänner, men har många "vanliga" vänner
  6. Jag hatar mitt hår på armarna
  7. Jag älskar att få kommentarer och mail

Det var det, hoppas du njuter J! ;) Men jag orkar inte utmana någon annan så de som vill, DO IT!!!!

Kommentarer
Postat av: Johan!!!!

Du glömde berätta att du ha varldens bästa kille;)

love you!!!!

2009-02-09 @ 18:09:26
Postat av: Johanna

Sådär ja Sandra!!! Perfo! ;-)

Kram

2009-02-10 @ 10:20:40
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0