Onsdag

Hej alla glada!

Jag vet inte vad det är idag men jag har kännt mig irriterad sen jag vaknade, försökte få bort kännslan genom att läsa lite i min bok men det funkade inte.. Det var jätte fint väder ute när jag och Rut var ute och strosade men för kallt! Alltid finns det något att klaga på! ;)

Idag sak jag göra klar en massa fotojobb och om det finns tid över ska jag ta tag i de pedagogiska giganterna..!! Känns som det blir mycket sittandes framför datorn idag så det vore kul om alla uppdaterar sina bloggar massor idag! ;)

Börjar nog med att läsa aftonbladet tror jag!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Hej. Snart tycker jag att det är dags för ett sånt där barn-kläds-party! Vad var det de hette? Nämen seriöst. Känns att det är dags nu!

Kramisar.

2009-02-11 @ 11:13:27
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0