Sjuka drömmar

Jag drömde så sjukt verkliga drömmar i natt/morse.. Och när jag vaknade hade jag en skum känsla av att någon hade ringt mig, kollade på telefonen och såg att jag hade ett missat samtal från dolt nummer. Jag antog att det var mamma så jag tog upp bokne för att läsa lite.

Efter några sidor kom det in en diabild i huvudet som sa att jag hade pratat i telefonen också, jag tittade på samtalslistan och mycket riktigt hade jag en mottaget samtal från dolt nummer. Jaha undra vad mamma ville nu då, tänkte jag när allt plötsligt kom tillbaka till mig..

Det var en av mina gamla praktikplatser som ringde och undrade om jag kunde jobba i tvåan i dag, men av någon sjuk anledning sa jag att jag hade en jätte hemsk influensa och hög feber... Jag hade alltså drömt mig tillbaka till mitt sängläge förra veckan och när hon ringde vid 7 så var jag kvar i drömmen!! Det är helt sjukt de, och läskigt! Fast det hade nog varit grymt läskigt att jobba i en tvåa också, men mer spännande än hur min dag ser ut att bli nu...!

Tack till min psykade hjärna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0