Vågar ni gå ut idag??

Idag är det fredag den 13de, det betyder att allt kan hända!! Jag ska faktiskt på ett mycket spännande äventyr idag. Jag har fått ett mail från en kvinna som vill att jag ska fota på hennes och hennes m2b:s bröllop i september! :) Super kul att min sida börjar komma ut lite bland folk, alltid bra med extra pengar och dessutom är det alltid extremt roligt att få fota annat än Johan och Rut! ;)

Jag har ju ett bröllop nu sista februari också, ska bli mycket spännande eftersom det är en borglig vigsel och jag är inte helt 100 på hur det går till, men det ska nog gå bra!!

Det viktiga när man är amatörfotograf tycker jag är att berätta noga för kunderna att jag aldrig kan utlova 100%... jätte tråkigt men sant, jag har ju aldrig gått någon utbildning i ljusstättning, eller ens på kameran! allt jag kan har jag lärt mig själv och det är inte allt som finns att kunna! ;) Men hittils har jag bara haft nöjda "kunder" så det borde inte vara några problem, men det är viktigt att dom är beredd på det eftersom det är deras STORA dag.

Varför ska det vara så jävla kallt ute? Min kropp slutar typ fungera i -6 grader... Jag hatar verkligen att frysa!! Längtar så otroligt mycket tillbaka till Thailand! Vi tänkte åka dit om ett år med lite vänner, några som är på?? Börja spara nu så åker vi och lever i lyx om ett år!! ;)

Kanske ska bjuda på lite bilder som avslutning nu, det vore nog passande.

ta det föriktigt idag, tänk på att det faktiskt är otursdagen!



Den här bilden tycker jag mamma ska ha som tavla i sitt nytapetserade vardagsrum!


Och den här vill jag ha på Canvas i vår nya lägenhet!!


Jag längtar till sommaren, då brukar jag och Johan fiska här i tjärnen uppe hos hans föräldrar!!


Johans favoritplats, här vill han gärna slå upp ett stort nytt hus, med denna otroliga utsikt!!!

Kommentarer
Postat av: Nellie

Heej!! snygga bilder du hade tagit alltså!! :) du är as-duktig på att fotografera, jag måste lära mig nån gång ;P

2009-02-18 @ 10:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0