Begravning

I morgon bär det av till högakusten, Johans morfar avled på nyårsdagen så i morgon är hans begravning. Jag gillar verkligen inte begravningar, även fast jag inte träffat Johans morfar många gånger så känns det tungt med morgondagens begravning. Jag tror det mest beror på att alla runt mig kommer vara så ledsna och det smittar lätt av sig. Jag hatar när dom jag älskar inte mår bra..

Efter begravningen så är det släktmiddag planerad på högakustens restaurang, känns lite konstigt att gå på restaurang efter begrevningen men det blir nog bra när man väl är där.

I morse vaknade jag med feber men jag tog en alvedon och somnade in igen, några timmar senare vaknade jag feberfri! konstigt, men skönt!!

Nu har jag också fått alla betyg för även denna kurs det betyder att jag har lyckats läsa 1,5år utan en enda omtenta eller komplettering! Känns skönt, hade det inte vit för första terminenes eftersläp tycker jag att jag har lyckats rätt bra i den här utbildningen.

Nä nu ska jag kolla om maten är färdig!!

Kommentarer
Postat av: Miis

Uscha aldrig roligt med sånt:(

Ska tänka på er imorgon

Massssa kramar till er båda

2009-01-15 @ 17:36:46
Postat av: marita

Du är duktig du!!! Du kommer klara utbildningen galant!! :)

När du blir klar får du ha sommarlov HELA leivet om du vill :)

2009-01-16 @ 08:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0