Frys

Ja det är otroligt dåligt av mig!! Men jag har tenta på onsdag och då blir det inte mycket annat gjort tyvärr!!

Vår frys la av igår så de slutade med att vi fick ha vår mat utanför dörren i snödrivorna, jag som har klagat flera dagar på att det är för kallt tackade gudarna just då att det var kallt! Det kändes lite konstigt att be Johan gå ut och hämta in mat ifrån södrivan faktiskt!

Nu sitter jag med Johan och ska kolla på JVM, jag skulle vilja gå och lägga mig för jag har dödens huvudvärk, men det blir ju spännande hoppas jag!!

Canada har ju en kille som heter Subban - han skulle jag akta mig för, för vem gillar en subba.

Nån jag inte skulle akta mig för är han som var med i idol, haha! 

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ni vet väl att man får pengar från sin hemförsäkring om frysen lagt av?

Det var säkert mycket kött och så i den, eller hur??

MVH

P

2009-01-07 @ 00:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0