Livets minussidor just nu

- Telefonen fungerar inte, tack för de Tre..
- Har nu sett alla one tree hill avsnitt som går vilket betyder att jag måste vänta 100 år på nästa avsnitt
- Fick inge lånelöfte från banken till ny lägenhet, studielån.se
- Har inget gymkort
- Det är mörkt
- Vill höra barnskratt, kanske till helgen!
- Har misslyckats med för mycket denna vecka
- Min blomma har gått av
- Det finns inget att göra
- Jag är så blek att man ser mina blodådror igenom skinnet
- Jag har ingen vän i närheten



Hoppas att jag är på humör för en pluslista snart istället, nu har jag deppat hela dagen och det är VÄRDELÖST!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Miis

ger dig en JÄTTE kram

2009-01-12 @ 20:12:23
Postat av: Ida

Have no fear, du kan få äta lunch med mig imorgon om du vill? I can come to you or you come to me, yes? Och det är ingen liten räv, den är fet!

2009-01-12 @ 21:31:56
URL: http://idaasp.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men nu tar du o laddar inför fredag då du får träffa MEJ! Nu kunde vi ju ha träffats under lite andra omständigheter men...Sov över hos mor o far å på lördag så kommer Emil upp!

Kramar

2009-01-13 @ 12:49:38
URL: http://emmajohannas.blogg.se/
Postat av: Marita

Kanske du kan storstäda :) Då går tiden min vän!!

Ni får nog lånelöfte när Johan blir klar med skolan vännen, allt ordnar sig, älskar dig!!

Kram

2009-01-14 @ 11:00:53
Postat av: cilo

Men vaddå? Vart är du nu då? Sundsvall? Hade jag vetat att du hade tråkigt också lite tidigare så hade vi kunnat försöka roa varandra... eller åtminstone ha tråkigt tillsammans.. säkert roligare än ha tråkigt själv! Hör av dig nästa gång... Jag har ofta tråkigt häruppe... haha

2009-01-24 @ 15:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0