Många begär

En textrad i Nannes låt passar bra in på mig nu... "Det finns så mycket jag behöver......"
Jag behöver jobb, pengar, bostad och en framtidsplan!! det känns som jag får alla delar så fort jag fått ett jobb.. så idag har timtal gått åt till att skicka runt massa CV:s, men den mesta tiden har såklart gått till att skriva skiten!

Blir lite jobbigt att jag måste pendla till Sundsvall för att arbeta om vi inte lyckas hitta en lägenhet innan men så måste det ju bli.

Idag ska vi iallafall åka och titta på en lägenhet i Sallyhill, men det är ca 100 000 andra intresserade av den också, och två studenter står inte högst i turordningen för lägenhet direkt.. Jaja skitsamma, man kan ju försöka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0