Rävar

Såg en räv i fångenskap på tv i går och sedan dess har den för följt mig.. Det sägs ju att man drömmer ca fyra olika drömmar varje natt, och i natt har räven varit med i alla mina drömmar... undra vad det betyder, kanske är dags att skaffa en räv? Eller betyder det att jag är listig? Men ska man skaffa en räv nu för tiden måst eman ha dicpans.

Det är ganska konstigt att ha en vecka när man är helt fritt ledig!! Jag vet liksom inte vad jag ska göra.
När man har plugg då vet jag hela tiden vad jag borde göra och tack vare det hittar jag på massa annat att göra för att slippa göra det jag borde. Men nu när jag är helt ledig då har jag inget att göra.. lite tråkigt faktiskt, men jag ska gå ner på stan en sväng tror jag och kolla om jag kan köpa mig ett par mittsar och boxhandskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0