Rosendoft

Från mitt förra tycka synd om mig inlägg har jag legat som en mer död människa än levande med 39.6 i feber. Inga tabletter fungerade.. men nu har jag med en kalldusch och ännu mera piller lyckats få ner febern till 38graders sträcket igen. Så nu är jag mer människa och jag luktar inte lika unket!!!!

Jga är hungrig för första gången på länge också så Johan ska laga mat till mig!! Nu är det bara att hoppas på att det är påväg att vända nu.. Men jag hade ju 37.1 när jag gick och la mig igår så jag ska inte hoppas för mycket ännu...!


Nu ska jag kolla på Scrubs och bara ta det lugnt till middagen är klar!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej. Vad bra att du mår bättre. Inge kul att vara sjuk inte.

Kramisar.

2009-01-31 @ 09:30:26
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0