varför?

38.5 feber hela natten, vaknade med 37.0 men nu är den tillbaka igen..

Igår när jag mådde som värst sa jag till Johan "det är tur att jag inte har ont i halsen iallafall för det är det värsta jag vet" och vad tror ni att Gud gör... halsen gör till och med ont när jag andas.. Jag HATAR halsont, jag har ju opererat bort mina halsmandlar så då tycker jag att jag borde slippa det..

Jag är verkligen super irriterad på super halstabletterna som rekommenderas nu, jag snackar om typer som Strepsil & Bafucin. Dom hjälper INGENTING, det enda som händer är att munnen och tungan blir bedövad, men halsen gör lika ont.. Är det någon som haft en positiv upplevelse av dessa värdelösa halstabletter??

Nä nu ska jag åter gå till Gillmore Girls, jippii verkligen mitt favorit program...................eller..

Kommentarer
Postat av: Miis

Strepsil & Bafucin. funkar fin fint för mig:)

2009-01-31 @ 13:06:23
Postat av: Grolla

Mucoangin is the shit!

2009-02-02 @ 20:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0