Fotobok, det bästa sättet för nutidens bilder



Jag fotograferar som ni vet väääldigt mycket, sedan digitalkameran kom så är det dock ofta som bilderna blir liggande på en hårddisk som kanske tillslut kraschar.

Jag tänkte att jag skulle ge er ett väldigt bra tips!
http://www.fujidirekt.se/fotobok/ är ett bra ställe att göra en bok utav dina bilder. Det finns flera olika valmöjligheter och det är verkligen ett bra sätt att spara dina bilder på. Jag brukar dessutom kombinera bilder med text så att jag lättare ska komma ihåg vad det handlade om. Dessutom slipper man det eviga pillrandet med att stoppa in framkallade bilder i olika album!!! STORT + ;)

Så om ni har massa liggande bilder så knappa in på fujidirekt och och gör en otroligt snygg fotobok.
Just nu har dom också ett erbjudande där du som har blogg kan få en fotobok gratis!
http://www.fujidirekt.se/blogga/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0