SOL!

Nu är solen tillbaka, men enligt vädret bara i idag och i morgon, sedan kommer regnet igen! Jag tycker att det får regna precis hur mycket som helst nästa vecka förutom på lördagen (för så fotar jag bröllop igen) och sedan vecka 31 kan solen stråla, alla är glada och vips så får jag en triss-vinst som gör att jag kan göra allt kul jag vill! Är helledig vecka 31 nämligen! :)

Nu sitter jag och har gjort mig redo för jobbet, ska ta med mig min bok också som jag kan läsa på rasten! Dden är verkligen super bra!! Lilla hjärtat heter den.

Jag är ledig i helgen förrästen! Första helgen sedan jag började jobba, känns helt okej faktiskt! ;) Mamma och Patrik har tagit vårt hem (husvagnen) och åkt till Norge så vi bor numera i villa!! ;) Inte fyskam, men vi måste vattna blommorna!! haha, alla mina blommor är döda (förutom dom som är i Christinasvård) så jag förstår inte hur dom vågar låta mig ha hand om de gröna små liven! ;)

Vi var runt och kollade lite på brudbuketter och andra bröllops grejer häromdagen, jag tycker att vi bara står och stampar för att inget blir bestämmt, men det kan ju vara så att man behöver en liten stampperiod för att man ska hitta precis det man vill också! Tiden går ju så jävla fort, så det känns som man har så mycket annat att syssla med,

Jag har bett Johan att han ska bestämma buketten till mig, det är en väldigt gammal tradition som jag tror har nästan försvunnit, men jag tycker det är kul! Men jag kommer vilja att vi far runt och tittar och pratar mycket om det så han vet ungefär vad jag gillar! ;)


Kommentarer
Postat av: Maijsan

hejsan!! nu har jag smsat dig två gånger utan att få svar. har du bytt nr eller ignorerar du mig medvetet? :P kram

2009-07-18 @ 14:57:18
Postat av: Maijsan

hahaha, ja absolut. jag är så dålig på att bestämma i tid bara!! :P men vi kanske kan köra en par middag när vi kommit i ordning i andra lägenheten? just nu bor vi i kartonger. Jo i det andra smset som ja skickade idag skrev jag att vi kanske kunde åka tillsammans ner till sthlm och gå på bröllopsmässan som är den 31 jan - 1 feb :) kram

2009-07-18 @ 16:10:58
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0