Torsdag

torsdag, dåligt väder, snorig näsa, en granne som har köpt ny bas, och en hund som löper! Härlig dag!
Jag känner mig lättirriterad så jag försöker att sålla bort allt som kan få det att brista för idag kommer Johan hem!! :) Jag tycker inte om långdistans förhållanden, även om det bara är på veckodagarna!

Mitt tidigare förhållande slutade med ett stort svek och ett väldigt krossat hjärta så jag antar att det är dom minnena som sitter i. Tror det är därför jag blir lättirriterad dom dagar som Johan ska komma hem också, för det känns som att bomben ska släppas! Inte för att jag tror att han ska hitta någon ny kärlek i Alby (haha) men det har nog med gamla erfarenheter att göra!!! Så kanske är det bra med några veckor på distans för att jag ska få nya erfarenheter och tränga bort de gamla! ;)

Oj vilket personligt inlägg, inte ofta det händer i den här bloggen men ibland sker undantag! ;)


Kommentarer
Postat av: Maijsan

Det blev galtströms kyrka... :) hon ville egentligen inte att jag skulle boka fören nästa år men hon gjorde ett undantag men så skulle vi höras i början av nästa iaf och prata lite mer :) sååå skoj!! nu ska jag bara leta en lokal, för jag förmodar att hyra tält, bord, stolar och porslin kommer bli föööör dyrt. kram

2009-07-09 @ 14:23:04
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: marita

Hahahaha, det ÄR INGEN risk att han hittar någon i Alby kan jag säga...

Skitunge LOVE!

2009-07-09 @ 16:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0