Trött men glad!

Jag hade en jätte bra födelsedag, förutom lite vajsing på jobbet! :) Vi hade kanon trevligt med ölspel och annat smått och gott, någon klev sönder min plattång men pappa lagade den igen, Fredde skjutsade oss in till stan och det blev några blaskiga öl i Daltonstältet, efter det drog vi på Ollan och där blev jag bjuden på två hemska (sorry, men dom va vidriga) shots! ;)

Dagen efter vaknade jag i en kokhet husvagn med en halvnaken tjej brevid mig, hur ofta händer det liksom! Tjejen bar namnet Lina. Vi umgicks hela dagen, badade och solade. Vi åkte också runt och gjorde goda gärningar! Efter en matbit på Piren tog Lina sina sädersärlor och for, sen dess har jag inte sett henne!

Idag vankas det jobb.. Jag jobbar: tors, fre, lör, sön, mån, tis, ons, tors, ledig fre, jobb lör & Sön..! Härlig tid framför mig nu!!! I natt ska jag nog ut och fotografera också! En kvinna i underkläder vid solnedgången, så var inte rädd om det blir en favorit i repris Jim! ;)

Kommentarer
Postat av: Grolla

Tack så mkt för läsken och ciggen! :D Ni är snälla ni. Det behövdes verkligen för fy fan vad bakis jag var!!

2009-07-21 @ 00:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0