Ojdå!!

Det har inte hänt mycket här inte...! men jag har faktiskt mobilbloggat men det verkar inte ha fungerat... Idag är det väldans varmt ute, jag har varit med Malin några timmar och vi spelade spel och lekte med hundarna! ;) Ikväll far vi till Lina och myser ordentligt, lite vin i busbacken blir det nog så titta dit den som vill vettja!

Jag är ensamstående särbo nu på veckorna och även i helgen.. det känns väldigt tomt men jag har ju så sjukt bra vänner, tror inte jag förtjänar att ha så bra vänner! :) Nä varför sitta här inne och dega, då börjar man bara tänka på massa problem!! Det är bättre att gå ut i solen och få lite energi!!



Kommentarer
Postat av: Johan

Ett skepp kommer lastat!!!!!



Med massor av kärlek från Johan!!!!

2009-06-26 @ 15:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0