Borta bra, men hemma bäst!

Jag tycker att det är så fruktansvärt skönt att komma hem när jag varit borta ett par dagar!! Loppisen gick över förväntan, kändes underbart att komma där i från med hela 805:- som vi annars bara hade kastat eller sparat längst in i förrådet! Så nu blir dom pengarna ett liftkort i vemdalen i påsk!! ;)

Johan stod för elektronikprylarna vi hade där, en liten 17 tums tv, en dvd, en bilbatteriladdare och ett sånt där gammalt Nintendo! :) MEN... hahaha! Han hade visst glömt bort att kolla så att sakerna fungerade, "funkar den här dvd:n? vad ska man svara på det?? Haha jag höll på dö varje gång han skulle sälja nått utav de, eftersom Johan är ärlig så sa han ju att han inte visste haha! men alla teknikprylar blev sålda utom tv:n (det enda vi viste om det funkade) hahaha!

Idag ska jag göra klart ALLA fotoprojekt som jag har hade jag tänkt, ALLT ska skickas in på tryckning idag, det är mitt mål! Håll tummarna för mig för det är en del!! ;)


 

Kommentarer
Postat av: Johan

hmm

2009-03-09 @ 10:14:29
Postat av: Grolla

Sålde ni Nintendot? Ni är ju knäppa i huvet!! :D

2009-03-09 @ 22:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0