Chip Chop

Nu är jag nytränad och nyäten! Träningen var perfekt jag blev trött och svettig men det var inte för svårt att hänga med! Om jag känner att jag är för otränad eller inte fattar stegen så ger jag upp, så dålig är jag tyvärr, men det gick jätte bra! :) Det var väl lite för låg intensitet för Johan skulle jag tro, men vi får gå på hårdare pass också!! :)

Efter träningen for vi på blå kiosken!!! WOOOOOOOWW va gott det var!!! ;) Det var inte igår direkt!!

Nu blir det till att mysa och längta tills the mentalist börjar!!!



Åå måste bara säga en så rolig sak också, men det gör jag inte nu hahaha orkar inte skriva!


Kommentarer
Postat av: Lina

Nu har mamma fatt nyckeln till min nya lagenhet :) Ga upp och kolla vettja, jag sitter i new york nu och ska snart till och sova sa mina sma tassar far vila :)

2009-04-01 @ 04:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0