Finns ingen tid att spilla!!

Oj va det känns kul att ängna en hel lördag till tentaplugg!!! verkligen min favoritsysselsättning (just ja, lär mig nog aldrig det där med att ironi inte funkar på internet), men det har gått framåt och jag tror att jag kommer fixa tentan på Måndag!!! :) Jag har läst någonstans att om man intalar sig själv att man klarar något så gör man det!! :)

 Fast varför skulle jag behöva plugga då, om det bara är att snacka sig till det själv?

Jag skulle vilja veta vad ni gör??? Liva upp min dag och berätta vad ni gör!! Så kan jag leva mig in i era roliga aktiviteter!! :)

Nu har jag bara 37 sidor kvar i en engelsk bok sedan lägger jag ner för dagen!


Måste ge Johan lite positivt utrymme här i min briljanta blogg,
han står just nu och lagar middag till mig för att jag bara ska kunna koncentrera mig på plugget, smördegsinbakad kycklingfilé, det har jag nog aldrig ätit förut!! :) Love yooou darling!!! :)

Nu vet ni att jag lever, även om det är med ena foten i graven!!! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0