Hej alla!

Mitt liv ser ut som följer: PLUGG plugg pLuGg och ja resten kan ni nog gissa! Skola i alla dess former! Jag är trött så trött.. den här kursen är egentligen BARA kul, men jag är i en fruktansvärd uppförbacke... fan jag vill bara INTE plugga ett tag! Vet att jag kommer längta tillbaka till skolan när jag väl får ett jobb men just nu längtar jag tills den dagen då jag slipper mer skola...! Konstigt egentligen eftersom jag alltid har trivts rätt bra med att studera..!

Grattis Johanna på födelsedagen!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johan

Kämpa kämpa!!!! Bara du sätter igång så går det fort över, du är superduktig!!!



Pussar från Johan & Rut

2009-03-20 @ 11:21:21
Postat av: Maijsan

ja tänk den dagen man har ett jobb, ett heltidsjobb! så man kännar ordentligt med pengar och kan köpa hus, en till hund och bara unna sig lite extra saker! TÄNK! den dagen... :)

2009-03-20 @ 15:42:54
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: Miis

Det är bara att kämpa vännen. (säger hon som ligger efter som fan) Hehe de är lättare att peppa andra än sig själv:D



2009-03-20 @ 23:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0