Min förskola i Kartong

Som rubiken lyder! ;) Idag har jag pysslat ihop en planläggning och sånt över en drömförskola! :) Seriöst, vem skulle inte vilja ha mig som lärare, jag är ju så otroligt, fantasifull!!!!!!!! (just ja, ironi funkar inte på nätet, det har jag fått lära mig)

Hoppas det inte är några Klassisar på min blogg, för det ska ju vara hemligt tills på Tisdag egentligen haha! ;)


Kudd och busrum med ojämnt golv som sträcker sig upp mot väggarna!! ;)


Läshörna under sänghimmel med massa mjuka kuddar, de ni ser med blommor är mitt Gladarum, massor att se och känna på, golv och väggar i olika material!!


Hela förskolan :D Alla väggar är låga så att man som pedagog kan vara var som helst och ändå se in i alla skrymslen och vrår! ;)

Kommentarer
Postat av: Miis

Shit du är ju hur grym som helst.. Ärligt önska jag kunde ha lika bra fantsi å vara lika pysslig som vad du äravundsjuk

2009-03-20 @ 23:39:41
Postat av: Maijsan

Jag tycker den ser hur mysig ut som helst din förskola. Där skulle lugnt min dotter få leka och med dig som fröken. Du är Påhittig!! :)

2009-03-21 @ 10:21:17
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: Ida

Det ser ju sjukt snyggt ut! Och så slapp du ju göra det i grupp den här gången ;) You go girl.

2009-03-21 @ 11:12:51
Postat av: Johan

Bra kämpat idag älskling!!!

Idag står jag för middagen så att du kan koncentrera dig på skolan, kärleken till dig är enorm.

2009-03-21 @ 16:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0