Technichus

Ja nu sitter jag och är färdig att dra ner på Technichus.. Jag mår inte prima alls...!! Antingen har jag ätit nått dåligt, men då borde det ha gått över till nu tycker jag, eller så har jag nog magsjuka...

Det är helt sjukt att jag lyckas må dåligt på alla inneveckor.. Men jag kan verkligen inte missa idag och vi går bara till tre så det är väl bara att härda, de finns ju uppkastnings utrymmen även på skolan! De är väl mest smittorisken som inte är så gullig! Jag får hålla mig på min kant och inte röra i någonting! Kan hundar smitta människor?

Undra varför jag har blivit såå här känslig så jag alltid är sjuk?
Mitt dåliga immunförsvar kom ungefär samtidigt som min allergi! antar att det bara är att ignorera!

Jag och Johan ska köpa träningskort nu
(snart)helex, eller vi ska åka och kolla först så att det är bra där, för det är ju inte billigast direkt.. :( Men det ligger otroligt nära nya lägenheten!! PLUS! Är det någon av er som har kort där? Kanske man kan träna tillsammans ibland?! ;)

Fick ett sms av Lina i morse också!! Va kuul, jag hoppas hon har det Guldus i Amerika!

Nä nu ska jag rota fram en 100ing i Johans kallsonglåda till inträde!! BYE


Bara en som saknas idag, och hon saknas mycket!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0